.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصدوم شدن کروبی در نمایشگاه مطبوعات
مصدوم شدن کروبی در نمایشگاه مطبوعات دیدار کروبی از نمایشگاه مطبوعات ، با حمله "برخی افراد"به وی و ضرب و شتم او ناتمام ماند.

به گزارش عصرایران ، همزمان با ورود کروبی به نمایشگاه ، اکثر حاضران در مصلای تهران به سمت درب ورودی حرکت کردند و لحظاتی بعد ، هواداران و مخالفان کروبی شعارهایی علیه همدیگر سر دادند.

در این بین ، عده ای نیز به سمت کروبی حمله و با پرتاب اشیائی ، او را مصدوم کردند به طوری که پیشانی کروبی زخم سطحی برداشت.

مهاجمان همچنین عمامه او را از سرش به زیر انداختند و با شعارهایی مانند "دروغگو برو بیرون" و " مرگ بر منافق" به حملات خود ادامه دادند به گونه ای که یکی از محافظان کروبی سلاح کمری اش را از غلاف بیرون کشید.

در این میان حامیان کروبی نیز با شعارهایی مانند "درود بر كروبي"، "كروبي زنده باد موسوي پاينده باد"، "يا حسين ميرحسين" ،""بسیجی واقعی همت بود و باکری" به حمایت از این چهره سیاسی پرداختند و دو طرف برای دقایقی به سر دادن شعارهای تند علیه یکدیگر پرداختند.

پس از این که صدای شعارهای حامیان کروبی کل فضای نمایشگاه را فرا گرفت ، خبرگزاری دولتی برنا ، در اقدامی عجیب ، اقدام به پخش موسیقی تکنو با صدای بسیار بلند کرد به طوری که بعد از این ماجرا ، عده ای از جوانان حاضر در نمایشگاه با مراجعه به غرفه برنا ، درخواست سی دی آن آهنگ را می کردند!

حامیان کروبی سپس در محوطه باز مصلی نیز تجمعی را شکل دادند و شعارهایی در حمایت از اصلاحات سر دادند.این تجمع بدون درگیری به پایان رسید.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 1 آبان 1388
سلام
این آقا اولین شهید راه اصلاحات خواهد بود ان شاء الله
ali 3 آبان 1388
ميرحسين" ،""بسیجی واقعی همت بود و باکری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.